Els 10 i 11 d'octubreUns 75 airenovencshanpassat un cap de setmanalúdic, cultural , festiu i casteller.
Sortida de Baoambautocars i votures a dos quarts de 8 del matí, la major part de la collavaanar a fer cues a Port Aventura, mentresqueunadotzenad'airenovencsanàvem a visitarPoblet i tastargastronomia local.
La nit la vampassar al local delsCastellers de Barcelona. Hi vàrempoderferuna mica d'assaigabans de sopar i ferfesta.
El diumengefinalment nos vàremencaminar cap a SantFeliu del Llobregat. Hi vàremactuaramb els Carallots de SantVicençdelsHorts i els amfitrions.
Vamsortirtercers a plaça. Les 3 colles hi vamentrarambpilar de de quatrescaminat.
Per la nostra part vamdescarregar un
4de6ambagulla net
torre de 6
3de6ambagulla
Pilar de 5
Del cap de setmanaseràmarcat a nivellcastellerpel primer 4de6 net ambagulla i per la restarecordarem els retards, els problemesd'horaris, i l'espera.