Skip to main content

Sopar dels 20 anys d'Aire Nou

Sopar dels 20 anys d'Aire Nou

Més de 200 airenovencs han participat al sopar dels 20 anys de l'entitat.

L'emoció compartida, el plaer de les retrobades han dominat la vesprada del divendres 13 de novembre. A la sala de festes de la Vilbau hi han acudit més de 200 airenovencs, els uns dels primers anys de l'entitat, altres airenovencs novells. Entre uns i altres un grup d'airenovencs de sempre, aquests que passi el que passi han participat amb més o menys regularitat a les activitats, aquests que han fet de lligams entre els primers dies i avui..

01 presidentsNotem que hi hem pogut veure 6 dels 7 presidents junts.

Una bonica fotografia, i potser una fotografia que explica la dinàmica airenovenca. Una entitat com la nostra que porta un ritme a vegades desenfrenat requereix molta energia. Una energia que no podria tenir ningú per a aguantar 20 anys.

De fotografies destacades n'hem pogut veure moltes més, com aquesta de la mainada, del jovent, del futur d'Aire Nou.

O la del jovent feliç de retrobar-se, o la d'aquests que ja tenen filiació

03 mainada02 jovent04 families

, o la d'aquestes iaies que s'ho miren amb saviesa...

05 iaies

Al llarg de la vesprada s'ha projectat vídeos, fotografies, s'ha pogut veure la col·lecció de les samarretes, dels cartells airenovencs.

També s'hi ha pogut tornar a ballar el Tio Pep, un ball que nos havíem deixat a la memòria, però un ball que hem recuperat ràpidament.

Finalment la vesprada ha estat amanida per les gralles, el sac de gemecs i percussions.

Més fotografies de la vesprada

Auca dels 20 anys

en Joan Vilamala i en Jaume Gubianas han vingut especialment des d'Osona per a presentar-nos l'auca dels 20 anys.

auca 1500

Des d'Aire Nou de Bao agraïm tots els que han fet possible aquests 20 anys i aquesta vesprada excepcional.