Skip to main content

Trobada de les colles castelleres de Catalunya Nord

Trobada de les colles castelleres de Catalunya Nord

El dijous 5 maig a Pesillà

Angelets del Vallespir, Pallagos del Conflent i Castellers del Riberal hem protagonitzat la primera de les Diades Castelleres 2016 de Catalunya Nord.

Les 3 colles castelleres han iniciat l'actació amb pilars de 4 conjunts (3) Riberal, (1) Angelets i (2) Pallagos.

Tot seguit els Castellers del Riberal hem iniciat la primera ronda amb un 4de7, Torre de 6, 4de6 amb agulla descarregats i un intent de P5 aixecat per sota.

Els Angelets en segona posició han descarregat un 3de5 net, ferm.

Els pallagos han descarregat el 3de6, 4de6 i el primer 5de6 de la temporada.

 

Les 3 colles han fet pilars de 4 conjuntament per a acomiadar-se.

Els Llamp Te Frigui, el grup amfitrió ha fet un concert de presentació del seu darrer CD.

Castellers del Riberal:

Amb aquesta actuació realitzem el quart castell de 7 de la temporada, un castell alleugerit. Un castell on s'ha fet canvis a cada pis, un castell que podria aviat ser acompanyat d'una agulla. La torre de la segona ronda ha conegut un tremolís anormal, però que s'ha defensat sense més complicacions. El tercer castell ha sorprés per l'agulla.

Un agraïment als components de les 3 colles. Nos tornem a trobar a Perpinyà per la Bressolada.

Un agraïment a Pesillà que manté per tercer any consevutiu la Diada i una menció especial als Llamp Te frigui, un grup nord-català que adapta i crea.

Les imatges